ZÁKLADY PRODEJE PRO PORTRÉTNÍ FOTOGRAFY
Kurz je zaměřený na prodejní setkání s klientem. Tedy na všechny momenty, kdy se prodáváte klientovi, ať už online nebo osobně a ovlivňujete tak, zda se klient stane Vaším zákazníkem a jakou částku u Vás utratí. Bonusová videa jsou doplněna o prodejní projev – tedy samotnou řeč, kterou byste měli mít nachystanou v případě, že se setkáte s potenciálním klientem. Dále video zaměřené na B2B spolupráci, které Vám umožní zvýšit počet klientů a nakonec video o námitkách klientů, které se hodí do každé konverzace!
Lektor: Tereza Řehulka
NAUČÍTE SE, JAK...
- vytvořit prodejní projev
- vést hovor s potenciálním klientem
- se vyrovnat s námitkami klientů
- splnit klientovo očekávání
- osobně prodávat fotografie
- budovat klientskou síť
- získat nové klienty
CO JE ZAHRNUTO V CENĚ?
LEKCE
Proč nemáte klienty? Proč si kritiku a odmítání berete osobně? Základem podnikání je prodej a tohle video Vás připraví na to, jak se vyrovnat s negativními emocemi, které jsou často s prodejem spojovány. Toto video je přípravkou na prodej - prodávejte i když třeba zrovna spíte.
02 PRVNÍ KONTAKT S KLIENTEM
Video je zaměřené na první kontakt s klientem přes mobil. Co může prozradit Váš hlas, jak přijímat hovory a jak se připravit na ty, kde chcete klienta získat na svoji stranu.
03 KONZULTACE
Jak prodávat samotnou konzultaci a jak se poté prodávat na konzultaci? Co by Vám nemělo uniknout, jak se připravit a jaké informace na konzultaci poskytovat? O tom je toto video.
04 FOCENÍ
Při focení nemusíte o klienta bojovat. Měli byste ale usilovat o co nejlepší poskytnutí služby. Zde záleží na tom, jestli dodáte kvalitu, za kterou jste se zaručili v předešlé komunikaci Vy a případně Vaši referenti. Splnění očekávání je jedním z nejdůležitějších okamžiků.
05 PŘEDÁNÍ/PRODEJ FOTOGRAFIÍ
Předání fotografií již není samotný prodej. Svoji práci jste odvedli. Podle její předešlé kvality můžete ovšem odhadovat výši prodeje při tomto setkání. Zároveň zde máte možnost ovlivnit budoucí reference a to, jestli se k Vám klient někdy vrátí.
06 NAVAZUJÍCÍ KONTAKT
Navazující kontakt již klient neočekává, ale je příjemným překvapením. Zde můžete udržet vztah s klientem, propojit ho s ostatními klienty, vytvořit síť, reference, vlastní networking, věrnostní nebo referenční program. Nepodceňte to.
BONUS
PRODEJNÍ PROJEV
Představení, popis služby, zařazení do cenové kategorie, odpověď na námitky klienta, pokládání otázek – to vše v minutovém prodejním proslovu – co to je, při jakých událostech jej použít, proč si ho nacvičit a na co nezapomenout.
B2B SPOLUPRÁCE
Zjistětě, kde získat nové klienty a jak vybrat a nastavit spolupráci s jiným podnikem / živnostníkem / neziskovkou. Dozvíte se, jak správně využít dárkové poukazy a jaké chyby jsem udělala já.
NÁMITKY KLIENTŮ
Jak reagovat na to, když klienti používají různé námitky k tomu, aby odmítli focení. Námitky mohou být skutečné obavy, které vyžadují rozklíčování. Mohou to být ale jen žádosti o ubezpečení, či prosté dotazy před investicí.
Jmenuji se Tereza Řehulka a jsem spojena s fotografickým trhem více jak 10 let. Většinu svého života jsem fotila portréty žen, které navštěvovaly mé fotografické studio. Později jsem se stala ambasadorkou Fujifilmu a lektorkou v Centru FotoŠkoda. Své teplé místo v ateliéru jsem opustila poměrně nedávno, abych založila LAFOLIO. Firmu, která bude dodávat produkty fotografům a tím zvyšovat jejich prodej a hodnotu zakázek. Všechny své znalosti získané za celou fotokariéru sdílím otevřeně a jsem k dispozici pro konzultaci osobně nebo ve skupině na Facebooku.