MARKETING PRO PORTRÉTNÍ FOTOGRAFY

Kurz je zaměřený na marketingový plán pro portrétní fotografy na bázi ročního plánování. Jak vytvořit silný branding, který bude mluvit Vaší řečí a odrazí se ve vnější komunikaci se zákazníky. Videa v tomto kurzu jsou zaměřená na marketing nejen online - sociální sítě, web, vyhledávače, ale také na offline - networking, tištěné materiály, referenční a věrnostní programy a dárkové poukazy. Najdete zde praktický návod na tvorbu tištěné skládačky, ale i marketingové kampaně na Vánoce. 

Lektor: Tereza Řehulka

NAUČÍTE SE, JAK...

  • vytvořit roční marketingový plán
  • postupovat na jednotlivé kampaně (Vánoce)
  • přistoupit ke svému brandingu
  • tvořit marketing online i offline
  • pracovat s referencemi jako s marketingovým nástrojem
  • vytvořit vracejícího se zákazníka
  • na dárkové poukazy
2 590 Kč

CO JE ZAHRNUTO V CENĚ? 


4 HODINY +
intenzivního vzdělávání o marketingu, plánování, tvorbě kampaní, online i offline prostředí.
MATERIÁLY A ÚKOLY
ke stažení pro lepší marketingové plánování.
3 BONUSOVÁ VIDEA
pro hlubší porozumění toho, jak se prodat, kde najít nové klienty a jak se připravit na námitky zákazníků.

LEKCE


01 PRODEJ
02 PRVNÍ KONTAKT S KLIENTEM
03 KONZULTACE
04 FOCENÍ
05 PŘEDÁNÍ/PRODEJ FOTOGRAFIÍ
06 NAVAZUJÍCÍ KONTAKT
PRODEJNÍ PROJEV
B2B SPOLUPRÁCE
NÁMITKY KLIENTŮ

01 PRODEJ

51 min. 45 s

Proč nemáte klienty? Proč si kritiku a odmítání berete osobně? Základem podnikání je prodej a tohle video Vás připraví na to, jak se vyrovnat s negativními emocemi, které jsou často s prodejem spojovány. Toto video je přípravkou na prodej - prodávejte i když třeba zrovna spíte.

02 PRVNÍ KONTAKT S KLIENTEM

14 min. 04 s

Video je zaměřené na první kontakt s klientem přes mobil. Co může prozradit Váš hlas, jak přijímat hovory a jak se připravit na ty, kde chcete klienta získat na svoji stranu.

03 KONZULTACE

56 min. 49 s

Jak prodávat samotnou konzultaci a jak se poté prodávat na konzultaci? Co by Vám nemělo uniknout, jak se připravit a jaké informace na konzultaci poskytovat? O tom je toto video. 

Konzultace

04 FOCENÍ

11 min. 39 s

Při focení nemusíte o klienta bojovat. Měli byste ale usilovat o co nejlepší poskytnutí služby. Zde záleží na tom, jestli dodáte kvalitu, za kterou jste se zaručili v předešlé komunikaci Vy a případně Vaši referenti. Splnění očekávání je jedním z nejdůležitějších okamžiků.

05 PŘEDÁNÍ/PRODEJ FOTOGRAFIÍ

09 min. 47 s

Předání fotografií již není samotný prodej. Svoji práci jste odvedli. Podle její předešlé kvality můžete ovšem odhadovat výši prodeje při tomto setkání. Zároveň zde máte možnost ovlivnit budoucí reference a to, jestli se k Vám klient někdy vrátí.

06 NAVAZUJÍCÍ KONTAKT

22 min. 08 s

Navazující kontakt již klient neočekává, ale je příjemným překvapením. Zde můžete udržet vztah s klientem, propojit ho s ostatními klienty, vytvořit síť, reference, vlastní networking, věrnostní nebo referenční program. Nepodceňte to.

BONUS

PRODEJNÍ PROJEV

22 min. 47 s

Představení, popis služby, zařazení do cenové kategorie, odpověď na námitky klienta, pokládání otázek – to vše v minutovém prodejním proslovu – co to je, při jakých událostech jej použít, proč si ho nacvičit a na co nezapomenout.

B2B SPOLUPRÁCE

46 min. 57 s

Zjistětě, kde získat nové klienty a jak vybrat a nastavit spolupráci s jiným podnikem / živnostníkem / neziskovkou. Dozvíte se, jak správně využít dárkové poukazy a jaké chyby jsem udělala já.

NÁMITKY KLIENTŮ

24 min. 55 s

Jak reagovat na to, když klienti používají různé námitky k tomu, aby odmítli focení. Námitky mohou být skutečné obavy, které vyžadují rozklíčování. Mohou to být ale jen žádosti o ubezpečení, či prosté dotazy před investicí. 

2 590 Kč

Jmenuji se Tereza Řehulka a jsem spojena s fotografickým trhem více jak 10 let. Většinu svého života jsem fotila portréty žen, které navštěvovaly mé fotografické studio. Později jsem se stala ambasadorkou Fujifilmu a lektorkou v Centru FotoŠkoda. Své teplé místo v ateliéru jsem opustila poměrně nedávno, abych založila LAFOLIO. Firmu, která bude dodávat produkty fotografům a tím zvyšovat jejich prodej a hodnotu zakázek. Všechny své znalosti získané za celou fotokariéru sdílím otevřeně a jsem k dispozici pro konzultaci osobně nebo ve skupině na Facebooku.

"Nejvíce si cením získání Terezy "obchodního know-how" a jiných zajímavých věcí. Vážím si toho, že se Tereza dělí o zkušenosti při jednání s klienty. Informace mi pomohly, ale stále se k nim budu vracet. Jednou projít videa nestačí."
Honza
"Tereza mi pomohla uvědomit si, čeho chci dosáhnout ve svém podnikání, skvělý osobní přístup a velká motivace."
Petra
"Oceňuji praktické informace a ukázky voucherů a folioboxů. Tereza mi velmi pomohla, sestavil jsem si vlastní ceník a mohl jsem se konečně začít cítit jako fotograf, který si nechá za focení zaplatit. Před tím jsem fotil zadarmo a neuměl jsem si říct o peníze."
Miloš
"Tereza je výborná lektorka, která posunula moje podnikání na vyšší úroveň. Neuměla jsem si spočítat náklady, ceny a přemýšlet nad produkty a službou podnikatelským způsobem. Kromě toho oceňuji praktické tipy ohledně světla a pózování, ke kterým se vždy před focením vracím."
Jana