PODNIKÁNÍ


CO ZNAMENÁ BÝT PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAF?

Rozhodujete se mezi focením jako hobby fotograf a mezi profesionální branží? Tak tohle je pro vás!
 

BUSINESS MODEL

Základní business modely pro portrétní fotografy. Podstata modelu boutiq /IPS/osobní prodej.
 

SLUŽBA

Vytvořte službu, která bude luxusním zážitkem. Službu, která bude bavit vás i klienty.
 

PRODUKT

Prodáváte pouze to, co ukazujete Vašim klientům. Ukázka a možnosti produktů. Foliobox.

COVID-19

COVID-19: Co si vzít ze současné situace a kam zaměřit svoji pozornost.

NÁKLADY, CODB

Spočítejte si náklady pro domácnost i podnikání. Mějte na paměti, že do ceníku musí vstupovat také fixní náklady na provoz činnosti jako je nájem, investice do techniky, předplatné programů atd. Máte tyto náklady pod kontrolou?

DODATEK NÁKLADY: PŘEHLED PLATEB

Udělejte si pořádek ve svých měsíčních a ročních platbách a využitím platebního kalendáře.

PRODEJ


PRODEJ 1

Proč nemáte klienty? Proč si kritiku a odmítání berete osobně? Základem podnikání je prodej a tohle video vás připraví na to, jak se vyrovnat s negativními emocemi, které jsou často s prodejem spojovány. Toto video je přípravkou na prodej - prodávejte i když třeba zrovna spíte.
 

PRODEJ 2

Video je zaměřené na první kontakt s klientem přes mobil. Co může prozradit váš hlas, jak přijímat hovory a jak se připravit na ty, kde chcete klienta získat na svoji stranu.
 

PRODEJ 3

Jak prodávat samotnou konzultaci a jak se poté prodávat na konzultaci? Co by vám nemělo uniknout, jak se připravit a jaké informace na konzultaci poskytovat? O tom je toto video. 
 

PRODEJ 4

Při focení nemusíte o klienta bojovat. Měli byste ale usilovat o co nejlepší poskytnutí služby. Zde záleží na tom, jestli dodáte kvalitu, za kterou jste se zaručili v předešlé komunikaci vy a případně vaši referenti. Splnění očekávání je jeden z nejdůležitějších okamžiků.
 

PRODEJ 5

Předání fotografií již není samotný prodej. Svoji práci jste odvedli. Podle její předešlé kvality můžete ovšem odhadovat výši prodeje při tomto setkání. Zároveň zde máte možnost ovlivnit budoucí reference a to, jestli se k vám klient někdy vrátí.
 

PRODEJ 6

Navazující kontakt již klient neočekává, ale je příjemným překvapením. Zde můžete udržet vztah s klientem, propojit ho s ostatními klienty, vytvořit síť, reference, vlastní networking, věrnostní nebo referenční program. Nepodceňte to.
 

CENÍK FOTOGRAFA

V tomto videu se dozvíte, jaké faktory ovlivňují cenotvorbu. Co ve skutečnosti znamená konkurenceschopnost, jaké náklady rozhodují o výsledné ceně a proč jediný člověk, kterého musíte brát při tvorbě ceníku v potaz, jste vy - vše v tomto videu o ceníku. 

MARKETING


ZÁKLADY MARKETINGU

Marketing online nebo osobně? Jaká forma vám více vyhovuje aneb přestaňte se schovávat. (Podnikání A - Z 5/5)

BRANDING

Abyste mohli stavět, musíte mít pevné základy. A tyto základy určují váš směr - nepodceňte je. Vize, mise, cíle, strategie, taktika, identita, barvy, slova, logo.

MARKETINGOVÝ PLÁN

Naplánujte si přehledně své roční marketingové akce, které vám pomohou získat nové klienty nebo přilákají zpět ty stávající. Rozvrhněte si marketingové kampaně, jejich cíle a způsob propagace.

WEB + SEO

Co na webu nesmí chybět a co je tam naopak navíc? Vytvořte kvalitní portfolio, texty, prodejní stránky, připravte svůj web tak, aby byl optimalizovaný pro vyhledávače a co nejjednodušší pro klienty.

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Zvolte si ucelenou a přehlednou strategii pro sociální sítě. Vytvořte si svého avatara, své cílové publikum. Soustřeďte se na témata a formu sdělení.

TIŠTĚNÉ MATERIÁLY

Jak a kdy používat vizitku, co by měla obsahovat, aby neskončila v koši. Místo vizitky sáhněte po skládačce nebo po magazínu.

SKLÁDAČKA

Vytvořte si vlastní skládačku k tisku ve Photoshopu pomocí přiložené šablony.

B2B SPOLUPRÁCE

Zjistětě, kde získat nové klienty a jak vybrat a nastavit spolupráci s jiným podnikem/živnostníkem/neziskovkou. Dozvíte se, jak správně využít dárkové poukazy a jaké chyby jsem udělala já.

INSTAGRAM

Nejčastější chyby jakých se firemní účty na instagramu odpouštějí. Nastavte si správně veškeré parametry, texty, alt tagy, jména a buďte organicky dohledatelní. 

OSOBNÍ ROZVOJ


NAJDĚTE SVŮJ VNITŘNÍ HLAS

Jak najít slova a styl, která budou reprezentovat vaši osobnost? Nesnažte se být jako někdo jiný, buďte to vy!

FOTOGRAFIE JAKO VÁŠEŇ I ŘEMESLO

Záznam z besedy Vášeň i řemeslo 2019.

JAK SE SYSTEMATICKY VZDĚLÁVAT

Učíte se všechno a zároveň nic? Podívejte se na video, jak se vzdělávat uceleně a stáhněte si pracovní listy, které vám pomohou s výběrem témat.

ZÁKON PŘITAŽLIVOSTI

Každá zasetá myšlenka determinuje to, co se vám stane, koho si do života vpustíte a kam směřujete. Slouží vám vaše myšlenky? Dokážete jim naslouchat a rozumět?

TRÉNINK & INTERAKCE


INTERAKCE PORTFOLIO

Podívejte se, jak vytvořit své vysněné portfolio. Jaké lidi oslovit a jak využít první focení pro tvorbu marketingových materiálů. Ucelený soubor potom nahrajte a získejte zpětnou vazbu, rady a doporučení.

PODNIKÁNÍ A-Z

Témař deset hodin videí věnovaných začátkům podnikání. Jak začít od nuly, jaké disciplíny se učit a pět tématických workbooků Vám pomůže v začátku umělecké kariéry.

TRÉNINK PRODEJ

Tento trénink doprovází celkem šest ucelených videí, které se věnují jednotlivým prodejním okamžikům, kterými s klientem procházíte.


Podnikání je dle mého názoru o něco malinko víc důležitější, než samotné focení. Skvělých fotografů je totiž hromada, ale prodat se jich umí jen pár. Přála bych si, abyste rostli a byli úspěšní. Proč? Protože chci, aby se fotografický trh zvedl a byl konečně řádně oceněn. Pro případ, že ale pokulháváte ve focení, mrkněte níž.


UŽ NIC NEŘÍKEJ, JDU DO TOHO!

Staňte se členem, začněte se vzdělávat, posuňte svoje podnikaní na další level. Vyberte si z měsíčního, čtvrtletního nebo ročního členství. 

MĚSÍČNÍ ČLENSTVÍ
490 Kč
490 Kč / 30 dní
ČTVRTLETNÍ ČLENSTVÍ
1350 Kč
450 Kč / 30 dní